Veelgestelde vragen

We helpen je graag verder!

Vind je toch niet de juiste informatie?

Open aanbod

Een 3-tal weken voor de start van de training ontvang je van ons een mail met praktische gegevens. Daarin zal je ook onze factuur terugvinden. Deze dient betaald te worden vóór de start van de training. 

De juiste betalingsgegevens zullen vermeld staan op de factuur.

Wanneer je bent ingeschreven, houden we voor jou graag een plaatsje vrij. We begrijpen dat er last-minute altijd wel iets kan tussen komen.

Wanneer je je inschrijving annuleert of verplaatst binnen de 3 weken voor de start van de training rekenen we de gehele inschrijvingskost aan. 

Uitzondering: uitschrijven kan kosteloos bij gevallen van overmacht, of wanneer je zelf voor een vervanger zorgt. Gelieve dit wel schriftelijk te melden via info@kenaz.org

Sophie staat (bijna) dag en nacht voor jullie klaar. Je kan haar bereiken via info@kenaz.org of op het nummer 003215645325

Nadat je het online inschrijvingsformulier hebt ingevuld, ontvang je van ons een bevestigingsmail. Daarin zal ook gevraagd worden naar de facturatiegegevens.

Moest je deze mail niet ontvangen hebben, dan kan je altijd even contact opnemen met info@kenaz.org

Een 3-tal weken voor de start van de training, bezorgen we je alle praktische gegevens. Zo ben je ruim op tijd op de hoogte waar en wanneer de training zal plaatsvinden.

Bij een training die een volledige dag duurt, is er een lunch voorzien met ruime keuze tussen verschillende gerechten.

Tijdens de pauzemomenten zijn er warme en koude dranken alsook versnaperingen voorzien.

In de trainingsruimte zal gedurende de hele dag water voorzien zijn.

Onder 'Open aanbod', kan je de adresgegevens terugvinden op de detailpagina van de training waar je voor inschreef.

Omdat de context van de organisatie soms zó specifiek is, kunnen niet alle onderwerpen in een open aanbod formule georganiseerd worden. Heb je toch een individuele vraag? Neem contact op met info@kenaz.org en dan kijken we samen met jou naar de meest geschikte oplossing voor je leervraag. 

Al onze trainingen in het open aanbod gaan door in een face-to-face context. Soms is het wel zo dat een eventueel opvolggesprek (1-op-1) virtueel georganiseerd wordt.

In-house trainingen

We maken voor jouw leervraag tijd vrij in het agenda van onze trainers. Daarom kunnen we niet last-minute cancelen. 

Wanneer je annuleert binnen de 3 weken voor de start van de training, zal de gehele kost in rekening worden gebracht.

Sophie staat (bijna) dag en nacht voor jullie klaar. Je kan haar bereiken via info@kenaz.org of op het nummer 003215645325

Pieter helpt je graag verder. Je kan hem bereiken via pieter.vandendriessche@kenaz.org of via 0032499694526

Heb je een vraag voor één van onze trainers? Hun contactgegevens vind je hier.

Ja, elk van onze trainingen kunnen we bij jouw organisatie uitrollen. We kijken graag altijd eerst even naar jullie vraag, zodat we een gepast aanbod kunnen voorzien. 

Dat kan zeker! Key-notes en inspiratiesessies kunnen we specifiek voor jouw team of organisatie uitwerken. Deze kunnen zowel in een face-to-face setting op jouw event doorgaan, maar kunnen ook in een virtuele setting plaatsvinden.

Voor onze in-house programma's zijn beide opties mogelijk. We verkiezen meestal een face-to-face context, omdat beter toelaat om rond vaardigheden te werken en je leerresultaat daardoor optimaler is. Laat ons samen bekijken wat voor jullie de beste oplossing lijkt te zijn.

We schikken ons graag naar jullie wensen. De training kan intern in het bedrijf plaatsvinden of, indien dat gewenst is, helpen we ook graag meezoeken naar een externe locatie.

Voor de training

Sophie staat (bijna) dag en nacht voor jullie klaar. Je kan haar bereiken via info@kenaz.org of op het nummer 003215645325

Pieter helpt je graag verder. Je kan hem bereiken via pieter.vandendriessche@kenaz.org of via 0032499694526

Heb je een vraag voor één van onze trainers? Hun contactgegevens vind je hier.

We vertrekken steeds vanuit een intakegesprek, zodat we de leernood scherp krijgen en zo een gepast aanbod kunnen voorstellen. Plan een gesprek in met Pieter via pieter.vandendriessche@kenaz.org

Moeilijk om hier een éénduidig antwoord op te geven. Opdat de training perfect zou aansluiten, bekijken we elke leervraag apart.

Algemeen kunnen we wel zeggen dat we vaak een trajectmatige aanpak voorstellen (niet one-shot) met verschillende leermomenten. Je kan daarover meer lezen op de pagina 'aanpak'.

Tijdens de training

We werken in drie talen: Nederlands, Engels & Frans. Afhankelijk van het team waarvoor je een training wil organiseren, kunnen we dus de gepaste trainer inzetten.

Hoe groot we de groepen maken is sterk afhankelijk van de aanpak die we je hebben voorgesteld. Sommige thema's of methodieken laten grotere groepen toe. We gaan hierbij echter nooit boven de 12 deelnemers. Bij 'doe-trainingen' is een kleinere groep vaak aangeraden. 

Er is geen vast minimum dat we gebruiken. We zijn echter wel altijd waakzaam voor voldoende mogelijkheid tot interactie en ervaringsuitwisselingen.

We bekijken altijd samen met jou wat de meest geschikte set-up voor je leervraag is. Soms gaat dat over volledige dagen, soms afgewisseld met halve dagen, soms wordt er gekozen voor een korte workshop.

Bij een volledige dag training starten we om 9.00 uur en eindigen we om 17.00 uur.

We werken zoveel mogelijk digitaal, al kunnen in het kader van de oefeningen een aantal documenten tijdens de training niet ontbreken. Na de training ontvang je van ons de slides, werkdocumenten in tools in digitale vorm.

We gebruiken zeker een aantal theoretische concepten en kapstokken. Deze zijn steeds gebaseerd op goed onderbouwd wetenschappelijk onderzoek. 

Toch zijn deze nooit het vertrekpunt voor het leerproces. We starten eerder vanuit ervaringsuitwisselingen, experimenten & reflectiemomenten om er daarna de concepten aan vast te hangen. Je kan hierover meer lezen op de pagina 'aanpak'.

Wij zorgen voor alles: werkdocumenten, notitiepapier, schrijfmateriaal, ... Bij sommige trainingen zal je je laptop nodig hebben. Dit zal altijd vooraf vermeld worden, zodat je niet voor verrassingen komt te staan. 

Bij een training die een volledige dag duurt, is er een lunch voorzien met ruime keuze tussen verschillende gerechten.

Tijdens de pauzemomenten zijn er warme en koude dranken alsook versnaperingen voorzien.

In de trainingsruimte zal gedurende de hele dag water voorzien zijn.

Na de training

Een leermoment eindigt niet bij de laatste training. De grote meerwaarde ontstaat wanneer je met de geleerde inzichten aan de slag gaat. Vanuit Kenaz ondersteunen we dit proces op verschillende manieren:

Op het einde van de training zal je een uitgewerkt actieplan hebben waarmee je aan de slag kan

Enkele weken na de training kan een individueel opvolgmoment voorzien worden, waarbij we samen door je actieplan gaan en bekijken hoe dit nog verder geoptimaliseerd kan worden

We zorgen voor een aantal leerimpulsen na de training, zodat de inzichten op je radarscherm blijven

Lees hier meer over bij 'onze aanpak'.

Betalen & subsidies

Een 3-tal weken voor de start van de training ontvang je van ons een mail met praktische gegevens. Daarin zal je ook onze factuur terugvinden. Deze dient betaald te worden vóór de start van de training. 

De juiste betalingsgegevens zullen vermeld staan op de factuur.

Naam vennootschap: Reframed

Juridische entiteit: Commanditaire Vennootschap

BTW-nummer: BE0740728424

IBAN: BE64645108641752 

BIC: JVBABE22 

Bank: Bank J. Van Breda & C°  

Wanneer je bent ingeschreven, houden we voor jou graag een plaatsje vrij. We begrijpen dat er last-minute altijd wel iets kan tussen komen.

Wanneer je je inschrijving annuleert of verplaatst binnen de 3 weken voor de start van de training rekenen we de gehele inschrijvingskost aan. 

Uitzondering: uitschrijven kan kosteloos bij gevallen van overmacht, of wanneer je zelf voor een vervanger zorgt. Gelieve dit wel schriftelijk te melden via info@kenaz.org

We maken voor jouw leervraag tijd vrij in het agenda van onze trainers. Daarom kunnen we niet last-minute cancelen. 

Wanneer je annuleert binnen de 3 weken voor de start van de training, zal de gehele kost in rekening worden gebracht.

Momenteel is dit nog niet mogelijk. We zijn volop bezig met het registratieproces zodat jullie hier binnenkort kunnen van genieten. Wanneer het proces afgerond is brengen we jullie zeker op de hoogte.

Nog niet al je vragen beantwoord? Geef gerust aan welke informatie je nog mist, we passen onze pagina daarna aan.